torsdag 15 oktober 2009

Jag vann, jag vann, jag vann, jag vann, jag vann!!!!

Heimlaga hade nyligen en utlottning för att fira ettårsjubileum. Och snacka om tur när det var jag som gick och vann valfri vinst!

Jag önskade mig ett par sockor då min sockstickande mamma lyckats dra på sig tennisarm och inte kan sticka sockor i vinter. Igår landade dom i min brevlåda och jag drog genast på mig dom. Sååå fina, sååå sköna och sitter perfekt på min fot. Dom satt på fram till sängdags igår och var det första som kom på när jag vaknade imorse. Slet av mig dom en kort stund för att ta bild på dom, men nu sitter dom på plats igen.


Tack så hemskt mycket Heimlaga!

1 kommentar:

Heimlaga sa...

så bra om de passade! jag går och lägger mig med yllesockor också, extra stickiga polska helyllesockor på bara fötter. sen åker dom av någongång mitt i natten...