torsdag 7 oktober 2010

Syrummet tar form

Här kommer lite (ganska halvdåliga) bilder från mitt syrum när jag nu börjat ta det i bruk.



Arbetsbord i vinkel. Gardinerna hade jag i sovrummet i det gamla huset.



I hörnet står en massa saker som väntar på att jag ska få en bokhylla att ställa dom i. Bokhyllan står just nu i minsta dotterns rum full med sagoböcker. Garnkorgen under skrivbordet ska senare flyttas in i hörnet. Dockan på hyllan är Rosa, som hängt med från det jag var liten.



Garderob för tygförvaring.



Ytterligare en garderob för tyger. Och Helmer, som rymmer det mesta i sybehörsväg. Brevid garderoben står en fåtölj. När jag skruvade ihop den sa jag till sambon att där ska jag sitta när jag sprättar och sånt. "Ska du slita ut fåtöljen helt och hållet?" sa han då. Gulle dig! Du är så snäll....

4 kommentarer:

Julle sa...

Ser ut att bli en trevlig syhörna :)

MinaMirakel sa...

Det ser ju underbart ut!/Åsa

solängel sa...

Superfint! Men, som du sa, lite speciell form... Är det undersidan av en trappa som ger hörnet?

Blogger sa...

Did you hear there's a 12 word sentence you can say to your crush... that will trigger intense emotions of love and instinctual attraction to you deep inside his heart?

Because hidden in these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's impulse to love, please and protect you with all his heart...

===> 12 Words Will Trigger A Man's Desire Impulse

This impulse is so built-in to a man's brain that it will drive him to try better than before to take care of you.

As a matter of fact, fueling this all-powerful impulse is so binding to achieving the best ever relationship with your man that the moment you send your man one of these "Secret Signals"...

...You'll immediately notice him open his mind and heart to you in such a way he's never experienced before and he'll see you as the one and only woman in the universe who has ever truly interested him.