fredag 4 februari 2011

För att kanske komma ut bloggtorkan....

1. Hur gammal är du om fem år?
Lika gammal som jag varit ett bra tag nu. Dvs 25.

2. Vem var den senaste du träffade?
Min minsting. Hon och jag är lediga idag.

3. Hur lång är du?
170 cm

4. Vilken var den senaste film du sett?
På bio: Harry Potter
På TV: Minns inte, säkert någon barnfilm.

5. Vem ringde du senast?
Min sambo tror jag. Det var ett par dagar sedan...

6. Hur löd ditt senaste SMS och till vem?
En undran om hur lilltjejen mådde. Häromdagen till min sambo när han VABade.

7. Vad är dagens planer?
Städa, städa och städa.

8. Föredrar du att ringa eller skicka SMS?
Det beror på. Till vem och om vad.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Skilda sedan närmare 30 år.

10. När såg du senast din mamma?
I lördags.

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå.

12. När vaknade du idag?
7. När sambon väckte mig för att han skulle gå till jobbet. Och jag var tvungen att kliva upp och väcka stora dottern.

13. Har du någongång hittat en katt?
Nej.

14. Vilken är din favoritplats?
Sommarstugan helt klart.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Hmmm... Tandläkaren kanske.

16. Var tror du att du befinner dej om 10 år?
Förhoppningsvis på en bra plats i livet.

17. Vad skrämde dej som barn?
Jag var galet rädd för att huset skulle börja brinna. Speciellt på natten.

18. Vem fick dej att skratta senast?
Minstingen. Hon får mig att skratta ofta, ofta.

19. Är du för ung att äga vinylskivor?
Nej.

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder?
Med.

22. Hur många kuddar har du sängen?
2

23. Hur många landskap har du bott i?
Tre. Närke, Västerbotten och Värmland. Län däremot, där börjar samtliga på V. Västmanland, Västerbotten och Värmland.

24. Har du nångång spytt på fyllan?
Ja. Men jag kommer nog aldrig göra det igen.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Raggsockor.

26. Är du social?
Nja, inte så väldigt.

27. Vilken är din favoritglass?
Äter inte mycket glass. Det isar för mycket i tänderna. Men en halvsmält 88an brukar vara gott.

28. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?
Betala bort studielånet och köpa häst. Ar. Åt barnen.

29. Tycker du om kina-mat?
Ja.

30. Tycker du om kaffe?
Verkligen inte. Rävgift!

31. Vad dricker du till frukost?
Te. Men frukost intages inte förrän klockan nio. Oavsett om jag går upp 4.30 eller 8.

32. Sover du på någon särskild sida?
Beror på hur sängen står. Ligger helst vänd mot väggen.

33. Kan du spela poker?
Nja, den gamla varianten men inte den nya som "alla" spelar nu.

34. Tycker du om att mysa?
Tycker mycket om att krypa upp i soffan under en filt och ligga och se på TV tillsammans med barnen.

35. Är du en beroendemänniska?
Nja, det tror jag inte.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej. Jag vet om ett par stycken, men känner ingen av dom.

37. Vill du ha barn?
Ja. De två jag redan har. Inte fler.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska. Och så börjar jag kunna hanka mig fram på teckenspråk, även om det är lång väg kvar innan jag kan säga att jag KAN tala teckenspråk. Eller förstå.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej.

40. Föredrar du havet eller pool?
Vet inte. Badar mest i sjö.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Tyger.

42. Äger du dyra smycken?
Nej.

43. Har du någongång testat narkotika?
Nej. Om man inte räknar morfinsprutan på förlossningen med första barnet. Jag kan förstå att man blir beroende av morfin.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Ett par vindruvor.

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Oj. Jag vet inte.

46. Välj ett ärr på din kropp?
Vänster överarm. Hästbett.

47. Vad har du för ringsignal?
SE standardsignal. Har inte kommit mig för att byta fast jag haft nya telefonen i snart ett halvår.

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Ja, ett par stycken.

49. Flirtar du mycket?
Kan jag inte påstå.

50. Var togs din profilbild för din blogg?
Det har jag ingen.

51. Kan du byta olja på bilen?
Sånt kan dom på verkstan. Jag kan fylla på.

52. Har du fått fortkörningsböter?
Icke.

53. Vilken var den senaste bok du läste?
Freja. Eller, det är den jag håller på med nu.

54. Läser du dagstidningen?
På jobbet gör jag det. Till frukosten.

55. Prenumererar du på nån veckotidning?
Nej. det enda vi prenumererar på är Bamse.

56. Dansar du i bilen?
Det händer.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Mix Megapol.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Dagens Att-göra-lista och inköpslista.

59. När var du i kyrkan senast?
I juni förra året. I samband med skolavslutningen.

60. Vilka personer utmanar du?
Den som har lust. Om någon har lust. Och om någon fortfarande läser den här bloggen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul läsning. Första gången jag kollat in här. Kul!

Blogger sa...

In this fashion my colleague Wesley Virgin's adventure begins with this SHOCKING AND CONTROVERSIAL video.

As a matter of fact, Wesley was in the army-and soon after leaving-he revealed hidden, "SELF MIND CONTROL" tactics that the government and others used to get anything they want.

As it turns out, these are the exact same SECRETS lots of famous people (notably those who "became famous out of nothing") and elite business people used to become wealthy and famous.

You've heard that you use only 10% of your brain.

That's because most of your brain's power is UNCONSCIOUS.

Maybe this expression has even occurred INSIDE your own brain... as it did in my good friend Wesley Virgin's brain about seven years ago, while riding a non-registered, beat-up bucket of a car with a suspended driver's license and with $3.20 on his debit card.

"I'm very fed up with going through life paycheck to paycheck! When will I finally succeed?"

You've been a part of those those thoughts, right?

Your very own success story is waiting to be written. You just need to take a leap of faith in YOURSELF.

Take Action Now!

Blogger sa...

In this fashion my acquaintance Wesley Virgin's report starts in this SHOCKING and controversial video.

You see, Wesley was in the military-and soon after leaving-he revealed hidden, "MIND CONTROL" secrets that the government and others used to get whatever they want.

As it turns out, these are the exact same tactics lots of famous people (especially those who "became famous out of nowhere") and elite business people used to become wealthy and successful.

You probably know that you use less than 10% of your brain.

That's mostly because most of your brainpower is UNCONSCIOUS.

Perhaps that conversation has even taken place INSIDE OF YOUR own head... as it did in my good friend Wesley Virgin's head around 7 years back, while driving a non-registered, trash bucket of a vehicle without a license and $3 on his bank card.

"I'm absolutely frustrated with living check to check! When will I get my big break?"

You've taken part in those questions, right?

Your success story is going to start. You just have to take a leap of faith in YOURSELF.

UNLOCK YOUR SECRET BRAINPOWER