lördag 30 augusti 2008

Nominerad!

Har fått den här nomineringen från två håll, OttoPippi och F.A.E Tack! Det betyder jättemycket för mig, det är ju för läsarnas skull man bloggar.



Reglerna då:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls/boys you’ve nominated

Mina nomineringar: Det här är svår...
1. Gecko - min första kontakt med sybloggsvärlden.
2. Blomma åker vagn - Bara så underbart
3. OttoPippi - Charm!
4. Florin - Prydligt, snyggt och eget.
5. GOBLIgobli - Bara så fint!
6. Tygpärlor - Snyggt och inspirerande
7. Moböjs - Skriver gripande om allt mellan himmel och jord.

Ni har säkerligen blivit nominerade förut, och det finns fler på min lista som borde upp här, men så här ser mitt urval ut.

4 kommentarer:

AMDAdesign sa...

jag har nominerat dig med i min blogg =)

GOBLIgobli sa...

Tusen tack snälla du!!! :-)

Gekko sa...

Stort tack!!!

OttoPippi sa...

Tusen, tusen tack snälla söta du vad glad jag blir!!! :-)