tisdag 22 september 2009

Klädbytardag och liveförsäljning

Nu till helgen anordnas det klädbytardag i Götlunda, någon mil utanför Arboga. Om du befinner dig i närheten och är intresserad av att fynda secondhand barnkläder och tillbehör rekomenderar jag varmt ett besök. Försäljningen börjar klockan tio på lördag och vi håller till i skolan i Götlunda.

Det kommer även finnas möjlighet att handla Vindling-plagg på plats. Denna gång blir det lite improviserat eftersom jag kom på idén lite sent så det blir en väldigt blandad kompott vad gäller tyger, ingen genomgående tanke i det jag sytt upp. Jag har helt enkelt använt mig av tygsnuttar jag haft hemma. Till nästa gång, i vår, ska jag försöka ha lite bättre framförhållning och få till det lite bättre.

Hoppas vi ses på lördag!

3 kommentarer:

Heimlaga sa...

Klädbytardagar är fantastiska, vi har dem här i Skellefteå också! Mina barn har i stort sett enbart hemsydda kläder och kläder från klädbytardagar.
Ta och titta in på min blogg, det finns en överraskning åt dig där!

Lilla Gryn sa...

Härligt med klädbytardag. Är det så att du bor i närheten av Götlunda? Min syrra bor i Lillkyrka, det är ju inte så långt ifrån.

Vindling sa...

Nej det gör jag inte. Inte längre. Men jag är uppvuxen där, och min mamma bor kvar där fortfarande.