måndag 7 september 2009

LumLum blir Vindling

LumLum blev inte riktigt så bra som jag föreställde mig när jag valde det som namn till min blogg. Av en mängd olika anledningar. Så när nu mina namnband var på upphällningen valde jag att helt enkelt byta helt. Så från och med nu blir LumLum istället Vindling! Jag hoppas på bättre lycka med det namnet, även om det inte är namnet som gör produkten.

Den nya bloggadressen blir http://vindlingar.blogspot.com/ så ni får gärna uppdatera i era länklistor i den mån jag finns med där. Jag hoppas även man ska kunna nå bloggen via http://www.vindling.se/ så småningom.

5 kommentarer:

od Andulky sa...

Har uppdaterat min lista nu :-).
Lycka till med nya namnet!

Mimmi sa...

Jag följer med ;-)

lilla hjärtat sa...

Jag har oxå ändrat. Har alltid haft lätt att komma ihåg ditt gamla namn men det här ska nog sätta sig snart. Man måste ändra om det inte känns rätt. Lycka till Helén

Hello sa...

Jag är också med! Hoppas det blir rätt nu då ;)

Mysebo sa...

Jag hänger oxå på