tisdag 22 juli 2008

Semester

Anledningen till den väldigt låga aktiviteten här i bloggen beror på att vi är på semester. Tillbringar ett par underbara veckor i stugan i norrland. Har symaskinen med mig, och har sytt en t-shirt i bruna elefanter, men har inte förmått mig till att lägga tid på att pula med bilder och grejer. Det kommer, det kommer, om inte annat när vi kommer hem igen om en dryg vecka. Det kommer även en del livebilder från riddarveckan, men jag tror att även de får vänta. Det tar allt för lång tid att ladda upp bilder via det mobila bredbandet.

På att-göra-listan står just nu tapetsering av det tredje sovrummet här i stugan, samt den lilla skrubb som hos barnen går under benämningen "lekrummet". Och så håller jag på att lära mig sticka, så vem vet, rätt som det är kanske det även dyker upp inlägg om den nya hobbyn här ibland allt det andra. Det beror helt på hur tålmodig jag känner mig. Har dessutom planer på att göra en rejäl loppisrunda någon dag, och hoppas på att göra en hel massa roliga fynd då.

På återseende alltså!

3 kommentarer:

Annelie sa...

du har blivit utmanad om du vill/hinner/orkar svara!

Jes sa...

Oj då du hade redan fått en utmaning redan men du får samma av mig :) den fins på min blogg.

Anonym sa...

Jag önskar dig en trevlig semester och när du är tillbaka har jag en utmaning till dig på min blogg. (Nu såg jag ju att du redan har fått den.)