tisdag 15 december 2009

En försmak av sommaren

Det här är ett av mina absoluta favorittyger bland de jag har i mitt skåp:



och igår när jag var på loppis hittade jag en liten bit av samma tyg, men i rosa. Det kunde ju inte bli något annat än en söt liten sommarskapelse. Med snön virvlande utanför fönstret fick jag inspiration och sug efter att sy en riktigt sommarlätt härlig kjol.


Kjolen är sydd i stl 98 efter mitt eget kjolmönster och till salu. 100kr plus frakt då det rosa i tyget kan skifta lite i färg, tyget är ju second hand. Tveka inte att slänga iväg ett mail om du är intresserad.

4 kommentarer:

od Andulky sa...

Härlig bild! Jättefin kjol!

JuMel sa...

Fin kjol i härliga färger. Ser verkligen sommrig ut på den fina vinterbilden.

Husfrun på landet sa...

Som en liten karamell :) Jättefin!

MinaMirakel sa...

Vilket underbart kort, fint tyg!/Åsa