torsdag 31 december 2009

Utvärdering av 2009

Så är det dags för ett nytt år igen. När 2009 började satte jag upp ett antal mål för mitt handarbetande. Jag har inte uppnåt många av just dom målen, men dom kan få leva vidare in i nästa år, det gör mig ingenting.

Tänkte avsluta det här året med lite bilder, så håll till godo!










Det har blivit lite varierade grejer, en av de saker jag är mest nöjd med är nog trots allt väskan på första bilden. Har ni några favorier?

Med det här, mitt 200 inlägg, vill jag önska er alla ett

GOTT NYTT 2010!

Ett 2010 som jag har en del planer inför....

13 kommentarer:

rino sa...

coolt fiaspel!
mina favoriter är nog folkdanskjolen och fransklänningen (annorlunda med sned frans)

LillaBarn sa...

Klänningen med den stora blomman är ju helt underbar... Gott Nytt År!

Kaja sa...

Kalasfint! Gillar nog modellen på den bruna klänningen bäst! Fler sådana!

Gott nytt år!

-ME- sa...

Jag vill haaaaaaaaaaaaaaaa den där väskan! *s*

Helena sa...

Jättemycket fint du har sytt under året! God fortsättning!

Hello sa...

Vilken härlig kavalkad!

Hattbusken imponerar på mig som aldrig lyckas med huvudbonader. I alla fall inte om de ska passa nån speciell, sas...

Folkdanskjolen skulle jag vilja ha själv!

Ingalill sa...

Så mkt fint du har gjort! Roligt sätt att summera året på

OttoPippi sa...

Underbar sammanfattning av ditt sömnadsår! De sista kjolarna är mina personliga favvisar! Ett likagott sömnads2010 önskar jag dig!!!

stora lilla j sa...

Gott nytt år! Själv bara älskar jag jeanskjolarna med volang, de skulle jag vara riktigt glad att ha i min garderob! ;-)

Lee sa...

Helt underbara plagg... älskar klänningen med sne fransfåll.

Fotograf Jenny Thörnberg sa...

Tackar så mycket för dina fina bilder från 2009. Vilket trevligt sätt att sammanställa sitt år. Jag gillar dina saker jättemycket. Fina kjolar och underbara klänningar!

Jonglören sa...

Ojdå. Dig har jag missat helt härinne. Vilka härliga kjolar här ovan. Tänk vad jeanstyg gör sig bra till vilka tyger som helst nästan. Jättefina!

Jonglören sa...

Min favorit är helt klart jeanskjolen med brunaktig volang och svart mudd. Hoppas du kommer tillbaka till bloggandet snart. Du gör så fina orginella saker.