lördag 31 januari 2009

LumLum fyller ett år

På tisdag, den tredje februari fyller bloggen ett år. Började blogga på annan adress, men gick ganska snabbt över till den här bloggen som är enklare att administrera.

För att fira ettårsjubileet väljer jag att lotta ut en bit av äppletyget jag hittade på loppis idag.



Så nu har du din chans att vinna 1,5 meter av detta tyg (som ligger på 90cm bredd) endast genom att kommentera detta inlägg senast lördag nästa vecka, den 7 februari, klockan 12.00. Du behöver inte länka till detta inlägg för att delta (bloggvärlden svämmar just nu över av tävlingslänkar ändå), även om du naturligtvis får det om du vill.

Observera att jag inte förtvättat tyget, så det luktar lite unket och jag har ingen aning om hur det kommer bete sig vid en tvätt.

Lycka till!

82 kommentarer:

Liza sa...

Grattis till ettårsjubileumet! Tyget är kanonsnyggt, så det vill jag vara med och tävla om :)

Anna-Snoddas sa...

Stort grattis! Självklart vill jag ha chansen att få lite äppeltyg! :)

Anonym sa...

jag vill gärna klippa lite i ditt äppeltyg :)

Kaja sa...

Grattis på ett-års-dagen! Med tanke på att jag har lite dille på just äppletyger så önskar jag EXTRA mycket att jag vinner!

Anonym sa...

Grattis till 1 år i sybloggsvärlden! Jag vill också gärna vara med i utlottningen.

Anonym sa...

Grattis till år med syblogg! Himla fint tyg det där!!! Jag är jättegärna med och tävlar!

Anonym sa...

Vilken slarver jag är.. ett år ska det givetvis stå ;)

Doris_Assar sa...

Grattis till 1 år!
Jag vill vara med, länkar från bloggen! :-)

Katarina sa...

Grattis grattis! Vilka fina tyger du fyndat! Jag vill gärna vinna lite av det härliga äppeltyget!

Helena sa...

Grattis! Jag vill också vara med!

Anonym sa...

Grattis klart jag vill vara med o tävla om detta underbara tyget :)

Anonym sa...

fint tyg! det vill jag vinna :)
//nemos mamma (sb)

Annelie sa...

Grattis på ettårsdagen =) Å så klart vill jag gärna vara med o tävla!

plyschmyran sa...

Grattis! Vilket fint tyg, det vill jag vinna!

rino sa...

grattis:-) fina äpplen

Anonym sa...

Grattis till ettårsjubileet! Detta tyg vill jag gätna vara med och tävla om.

Skaparstigen sa...

Grattis!
Jag ser redan ett par projekt som man kan göra av det där tyget, så jag vill också vara med!

od Andulky sa...

Stort grattis! Självklart vill jag vara med och tävla!
/Anna

Reena sa...

Jättefint tyg. Får hoppas man vinner det :)

Lotta Sultan sa...

grattis på ettårsdan!

Errajka sa...

Grattis! Vilket härlig tyg! Jag vill oxå vara med i utlottningen! :)

Anonym sa...

Jag som syr mycket vill gärna vinna det mysiga tyget.

Grattis på ettårsdagen!

Anonym sa...

Grattis till 1 år!
Jag vill också gärna vara med i utlottningen.

Camilla Porsman sa...

Grattis till jubileet! Jag älskar tyger med äppelmotiv, så självklart vill jag också vara med i utlottningen.

miriel sa...

Gratulerar till ett-års jubileet! :-)
Fint tyg och jag håller såklart tummarna. :-)
Kram Anna

http://faktisktpraktiskt.blogspot.com

Retro Elephant sa...

Pommes, vilket tyg! Grattis till din bloggs 1-årsdag. Jag deltar givetis och hoppas på att kamma hem det fin fina tyget :)

//Lina

Äppel Päppel sa...

Grattis till ettårsjubileet! Självklart vill även jag vara med i utlottningen av det här fina tyget!

/Lina

mtoto sa...

Grattis!

Ja ett sådant fint tyg vill man ju inte missa....

Esbe sa...

Vilket härligt tyg! Jag vill gärna ha chansen att vinna det. Ska titta runt lite på din blogg också! (Mao hittade jag en länk hit...)

Anonym sa...

Grattis till ett års bloggande! Må du få många fler :o)
Självklart vill jag ta chansen att vinna lite av det fina tyget!
/ Annika
annika.lundberg@gmail.com

Anonym sa...

Får då gratulera så mycket till ett-års jubilet! :-D

IRMa sa...

Grattis! Klart jag vill vara med!

Mia sa...

Grattis i förskott på bloggens födelsedag! :D Måste verkligen ta chansen att vinna det fina tyget, jag behöver en ny lampskärm! :)

SummerMoon sa...

Wow, ett helt år! =O Jag vill också vinna =P

Dr. Gill sa...

Gratulerer med 1 år! Nydelige epler!

Josefin sa...

Grattis till jubileet!! Det snygga tyget vill jag också gärna vinna! ;)

malin2 sa...

VIlket läckert tyg!!! Det vill jag gärna vinna!

gulle hexan sa...

UNDERART tyg!!. jag vill jätte gärna prova å vinna..
grattis till ett årsdagen din..:)

Anonym sa...

Hei! Jeg vil gjerne vinne det fine stoffet. Takk for mye inspirasjon i bloggen din! /ingridedalsmo@gmail.com

med nål och tråd sa...

Grattis! Ett så fint äppeltyg vill jag gärna ha. Jag är med.

Evfa/Nystverket sa...

Självklart vill jag vara med i utlottningen! Grattis!

Anonym sa...

Grattis till ett års bloggande!

Klart att jag också vill vara med i utlottningen. :)

/Hanna E
hanna@enander.com

Hello sa...

Grattis på ettårsdagen!

Och självklart vill jag också ha ett så fint äppeltyg!

fante sa...

Grattis på ettårsdagen :-) Visst vill jag vinna lite äpplen :-)

Naíma´s sa...

Ett stort GRATTIS på ett årsdagen.
Jag vill, jag vill jag vill vinna detta underbara tyget :)

Heimlaga sa...

Eå se om jag har mer tur i din tävling än vad du hade i min1

prylpinglan sa...

Äppel päppel pirum parum! Grattis till ett åringen!
Jag vill gärna vara med å tälva om äppel tyget!
//Prylpinglan!

r e b e c k a sa...

Skulle vara toppen att vinna det där tyget! :)

Anonym sa...

Hej!

Klart jag vill vara med i utlottningen av det fina tyget. Om jag vann tyget skulle jag genast lämna över det till min kära vän som har bloggen Vera´s vrå.

Med hopp om tur!

//Cissi

Anonym sa...

grattis grattis,jätte inspirerande blogg!
Hoppas på att vinna det fin fina tyget!
lejonkungen@gmail.com

Anna Eleonor sa...

Hej! Jag hittade hit precis nyss via Nål och tråd-bloggen. Jag vill också vara med och tävla. :)

Tyger är ju underbara. Jag tittade på alla dina loppisfynd och åh, jag skulle nästan kunna börja samla på tyg. Fast jag vill hellre ha få tyger och göra något med dem.

Kånkarong sa...

Gääärna! :)

Husfrun på landet sa...

Jippie, ett sånt fint tyg vill jag också tävla om :)

Anonym sa...

Åh, så fint! Får habegär, jag vill givetvis delta i utlottningen!

Palven sa...

Grattis!
Vill liksom många andra vara med i utlottningen av det färgglada tyget.

Anonym sa...

Grattis jag är gärna med o tävlar om detta fina tyg :)

Erica sa...

Gratulerer med jubileet, og nydelig stoff.
Jeg betaler gjerne porto :)

Anonym sa...

Hej Hej jag är gärna med på utlottningen av det superfina tyget. Hälsar Malin
malingt@hotmail.com

Anonym sa...

Vilket underbart tyg. Jag vet redan vad jag skall ha det till . Hoppas jag vinner
Barbro
barbroshronts@hotmail.com

Berg sa...

Fräckt tyg. Jag är gärna med och tävlar.

Anonym sa...

Tyget är hur snyggt som helst, jag vill också vara med och tävla!

OttoPippi sa...

Jag är med! Det är ett av mina favorittyger!!!!! Jag hade bara en liiten bit jag som nu är slut! Vill vinna!!!

Fru Björn sa...

Fint tyg, klart jag ska vara med :-)

Mannagryn sa...

Grattis! Jag vill gärna vara med.

Anonym sa...

Grattsi till jubileet! Tyget var ju supersnyggt, så jag är självklart med och tar en lott! :-)

Anonym sa...

vilket fint tyg, det vill jag gärna vara med och tävla om. har nyligen hittat till din blogg men kommer definitivt hitta hit många fler ggr!

/sarisen (på sjalbarn)

Tre små stjärnor (fd Yrväder/Sockertopp) sa...

Stort grattis på ettårsdagen!

Visst vill jag också vara med i din lottdragning med det supersnygga tyget. Grattis till alla härliga fynd du hade gjort.

Strömming sa...

Grattis på 1-årsdagen! Självklart vill även jag vara med och tävla om det finfina tyget!

RÄVENoRÄKAN sa...

Grattis Grattis! Jag är så imponerad av dig och många andra som hinner både sy och blogga (och dessutom hålla kolla på andras bloggar). Jag hinner inte mycket mer än att bli inspirerad, men det är rätt så trevligt det med i väntan på mer sytid.

::: Koolon : sa...

Å, äpplen. Då vill jag såklart gärna delta i utlottningen! Min favoritfrukt alla kategorier.
Lycka till med framtida bloggande.
Hälsningar
Sara – som själv har en syblogg helt utan innehåll, hmm... men snart, så.

Anonym sa...

Jag vill väldigt gäran vara med, underbart tyg!
Om jag skulle ha tur att vinna har jag mail: oai@live.se

LINDA sa...

Ååååh va det var fint, självklart vill jag också vinna!! Härlig blogg, har precis hittat hit och ser fram emot fortsättningen

linnzan sa...

Klart jag vill vara med i utlottningen! Det är så fint och skulle passa utmärkt till en väska.

Anonym sa...

Grattis! Vilket fint tyg, jag är gärna med i utlottningen!
johanna_144@hotmail.com

Cel'Dara sa...

Jga vill gärna vara med och tävla, för det tyget hade passat urbra i mitt nya kök! :-)

HugOlle sa...

´Garttis i efterskott på ettårsdan! Vilket fint tyg. Lite unk avskräcker inte... Jag länkar till dig....ändå...det kan jag väl få hej å hå!

miastick sa...

Grattis! Jag vill gärna vara med och tävla. Skitsnyggt tyg :)

Anonym sa...

Åhhh naturligtvis vill jag vara med i din utlottning av detta underbara tyg. Tyget skulle bli supersnyggt som en jacka till en liten kille som fyller 2 år nu den 8:e februari! :)

Fangoria sa...

Vill jättegärna vinna detta tyg, även om jag är lite av en synovis, så är det ju så KUL!!!!!!
Grattis till 1 år!!!!

Anonym sa...

Stort grattis till 1 år!
Självklart vill jag vara med och tävla om tyget när man har en dotter vars namn betyder äpple.
Ha en bra dag.

Mvh Karin (elmabus@hotmail.com)

Wood sa...

Gratulerer med 1 års jubileum!

Åh.. stoffet var kjempefint. Og med farger som passer til Norges flagg... Tenk om jeg vant!

Anonym sa...

Åh vad fint! Jag vill också vara med!
funny_bunny35@hotmail.com