lördag 31 januari 2009

Utmärkelse!

Jag har fått en utmärkelse! Av Nea Nobelles, och jag blev jätteglad. Tack så hemskt mycket.



Reglerna för den är som följer:

1. Vinnaren sätter loggan på sin blogg.
2. Länka till personen som utmärkelsen kom från.
3. Nominera minst sju andra bloggar
4. Länka till dessa bloggar i din blogg
5. Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar

Dock kommer jag inte länka till sju andra. jag läser och inspireras av så otroligt många bloggar, så jag kan omöjligt välja. Tråkigt? Ja, kanske, men det är helt sant. Skulle jag välja ut sju skulle jag ändå bara ångra mig och vilja ha in sju andra. Så jag lämnar den vidare till er alla, när inspirationen tryter kan man alltid klicka sig runt på olika bloggar och få påfyllning. Tack till er alla!

Inga kommentarer: