fredag 22 maj 2009

Hurra, hurra, hurra, hurra!

Idag firar vi treårsdag här hemma. Min lilla skruttunge blir hela tre år. Helt otroligt.



Dagen har varit toppen med god mat, fika och skojiga presenter. Jag tror hon kommer somna ganska nöjd ikväll.



Bilderna är från imorse när hon på sedvanligt sett blev väckt med frukost på sängen, tårta (som i det här fallet blev utbytt mot kladdkakemuffins med dumlemousse) och paket.

Det har varit dött ett tag här på bloggen, men det beror inte på att jag inte sytt. Tvärt om. Jag har helt enkelt varken hunnit med att blogga själv eller att kommentera era bloggar. Ska försöka hinna med ett blogginlägg inom det närmaste, med en liten marknadsrapport.

6 kommentarer:

od Andulky sa...

Stort grattis till stora tjejen!!

Nobelle sa...

Stort grattis på födelsedagen! De växer så fort de små liven, herregud man hinner inte med :)

Helena sa...

Grattis till 3-åringen!

OttoPippi sa...

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi är naästan jämna du och jag då.... Mina fyller tre på torsdag :-)

-ME- sa...

Men lilla söt då, hur fin är hon inte? :)

Vindling sa...

Lik mamma men söt ändå. ;)