tisdag 22 april 2008

Dom kommer inte räcka

Har nu monterat 1/3 av pläden, och har insett att mina 600 rutor inte kommer räcka till. Måste nog komplettera med minst 60, kanske 80 eller tom 100 extra rutor. Suck! Så den stora frågan är väl, ska jag sy ihop dom jag har nu, eller ska jag virka fler först? Egentligen spelar det väl inte så stor roll...

På sysidan är det lite stiltje då min rygg bråkar med mig. Klippte ut en dagisväska igårkväll, ska försöka få ihop den imorgon. Efter det ska jag försöka ta fram ett mönster på en "solhatt" eller vad jag ska kalla den. Den ska bli smidesmössa åt min sambo, fick hem tyget idag och får jag bara till det kommer det bli suveränt. *fniss*

1 kommentar:

OttoPippi sa...

Stackare med din rygg.... men det skall inte vara någon stress med skapandet, även om jag veeeet att det kliar i fingrarna när man inte får ngt gjort!! Är däremot övertygad om hur fint lapptäcket kommer att bli när det är klart :-)!